Thursday, December 30, 2010

PERASAAN YANG INGIN DILUAHKAN

setiap hari aku merasakan...

kehidupah yg pnuh dgan dugaan..
.
setiap kali aku m'mbukakan mata.....

stiap kegembiraan yg aku rasakn akan hilang...

dan keresahan n kelukaan yg akan melanda diri ini...

tp,,kesdihan yg d'rasakn ini..

tdak akan ku gambar kn kpada sesiapa...

krana aku tdak mahu sesiapa pn trut menanggung ksdihan yg aku rasakn...

aku lbih suka m'mendam kn rase sdih itu d'dlam hati..

supaya...aku tdak mnyusah kn diri orang yg aku syg.....

tp..,,

tp,,,,

aku tdak dpat mngungkapkan kate2,,

yg ingin aku ungkapkan kepada seseorang...

bkan lah ungkapan  "I LOVE U" yg aku ingin ucap kn...

tp ,,,aku ingin...

membritahu nyer sesuatu yg aku ingin sngt die tahu..

wlau pn die bkn milik aku...

tp,,stelah aku brpluang brckap dgan nyer,,lidah aku brase kaku apabila untuk m'mbritahu perkare itu kpada nyer....

aku tdak tahu bgaimana lg untuk aku brbicara..

dan untuk aku meluahkan  kate2 itu kpd nyer........

susah bg diri aku utk mlupakan kehadiran diri nyer dlam hdup aku...

aku tdak prnah mrasakn perkare sperti ini trhadap prempuan laen selain die....

aku hrap..die tahu apa yg aku ingin bg tau kpada nyer.........

No comments:

Post a Comment